We zijn weer gestart!

24 augustus 2018

We zijn deze week weer allemaal fris gestart met het nieuwe schooljaar na een heerlijke en vooral warme zomervakantie. Terugkijkend was het een hele fijne week waarin de kinderen geoefend hebben met de gedragsverwachtingen, leuke spelletjes gedaan hebben om elkaar beter te leren kennen, gelachen maar ook al hard gewerkt hebben!

BSO

De naschoolse opvang op de Latasteschool is met ingang van het nieuwe schooljaar een feit. Het betreft hier een samenwerking tussen Hoera Kindercentra, PSW, gemeente Leudal en de Latasteschool.

Voorgaande betekent dat u uw kind bij interesse kunt aanmelden bij Kim Hanssen van Hoera Kindercentra. Ook is zij bereikbaar voor aanvullende informatie op 06-20274678. Indien u nieuwsgierig bent naar de locatie, kunt u contact opnemen met Ton Mestrom en of Charlotte Schoonman.

Jurybezoek excellente school

Ook dit jaar zijn we weer geselecteerd om deel te nemen aan het traject om opnieuw het predicaat "excellente school" te krijgen. Aanstaande maandag komt er een jury op bezoek die een aantal speerpunten van de Latasteschool gaat bekijken. Zij zullen na dit bezoek in overleg gaan en tot een besluit komen of we wederom het predicaat verdiend hebben. Wij hopen natuurlijk van wel en zullen ons dan ook van onze beste kant laten zien maandag.