Leren doen we in school én buiten

Wij bieden kinderen rust, structuur én uitdaging. Dat doen we niet alleen in ons schoolgebouw, maar ook in onze gymzaal, op ons plein en in het speelleerbos.

In het speelleerbos kunnen kinderen spelen, ravotten en kennismaken met de natuur, maar we geven er ook trainingen. Het bos nodigt door de speciale inrichting uit om te bewegen en daarbij ontwikkelen kinderen allerlei (motorische) vaardigheden.

Lekker bewegen kan natuurlijk ook in de gymzaal. Hier maken kinderen ook gebruik van onze interactieve active floor waarop kinderen oefeningen doen.

Achter onze school ligt een fietscrossbaan en in het bos gaan we mountainbiken of hardlopen.

Kinderen leren ook in de schooltuin – hier scharrelen ook kippen rond - en met de opbrengst uit de tuin koken we samen met kinderen en ouders in ons restaurant ‘de Kinjerkroam’.