Het beste onderwijs realiseren samen met onze leerlingen.

Leerlingen Latasteschool maken een vlog!

06 juli 2018

Het maken van een vlog is waanzinnig populair. Twee leerlingen van de Latasteschool in Horn vloggen in de vrije tijd en mochten ook een vlog maken over de school.

Bekijk de vlog van Ceejay en Jurgen, klik hier. Ook hebben ze een kort verslag gemaakt over het maken van een vlog:
We hebben een vlog voor school gemaakt, We zijn filmpjes door en om de school op gaan nemen. We hebben gezorgd dat er niemand op de vlog kwam, want dit mocht niet voor de privacy. Toen hebben we geëdit en muziek eronder gezet. Meneer Ruud heeft er toen naar gekeken, maar het was te lang.

Toen zijn we opnieuw gaan opnemen, maar dan sneller, korter en in 1 keer. En toen hebben er een vraag in gezet hoeveel hartjes waren er? 3. We hebben er muziek onder gezet en naar juf Noortje gestuurd. Zij heeft hem aan meneer Ruud laten zien. En meneer Ruud vond hem goed. Dat was de vlog!

Groetjes Ceejay en Jurgen