Kinderen van de Latasteschool doen mee aan de CityRun in Roermond

24 april 2018

Afgelopen zondag hebben we met de twee groepen 8 van de Latasteschool meegedaan aan de CityRun in Roermond. Met maar liefst 17 leerlingen en 17 begeleiders, waaronder leerkrachten, stagiaires, vaders, moeders en tantes hebben we in de hitte 3,5km afgelegd. Iedereen heeft de finish bereikt, een super resultaat!

Trainen

Voorafgaand aan de CityRun hebben wij 10 weken 2 keer per week op school getraind. Daarnaast kregen de leerlingen "renhuiswerk" mee voor in het weekend. Voor heel veel leerlingen is deze sportieve prestatie zeer grensoverschrijdend geweest. Het heeft letterlijk bloed, zweet en tranen gekost maar ze hebben het allemaal gehaald.

Wij, als team van de Latasteschool, zijn supertrots op onze leerlingen!