Het beste onderwijs realiseren samen met onze leerlingen.

Grote belangstelling tijdens Open Dag Latasteschool

10 oktober 2017

Medewerkers en leerlingen kijken terug op een zeer geslaagde open dag. Afgelopen zaterdag stonden de deuren open voor familie, bekenden, professionals, maatschappelijke organisaties en andere bezoekers. Ruim 550 mensen brachten een bezoek aan de school.

"We zijn zeer enthousiast over de belangstelling voor onze eerste open dag. Collega's en leerlingen hebben kunnen laten zien wat we doen op onze school", aldus Ruud van Hertum directeur. "Wij en ook onze netwerkpartners kijken met een positief gevoel terug op een mooie dag waarop we hebben laten zien wat we als expertisecentrum voor de regio Midden-Limburg te bieden hebben."

Op de facebookpagina van De latasteschool staan verschillende foto's van de open dag.