Open dag 7 oktober: maak kennis met onze school

21 september 2017

Kom naar onze open dag op zaterdag 7 oktober van 10.00 tot 14.00 uur en maak kennis met onze speciale school.

Tijdens de open dag is de school geopend voor iedereen. Je kan een rondje maken door de school en in iedere klas is te zien hoe er wordt gewerkt met lesmethodes in combinatie met audiovisuele middelen. Daarnaast zijn onze samenwerkingspartners aanwezig en geven zij meer informatie over training en therapieën, die we gezamenlijk aanbieden. En natuurlijk kan iedereen een kijkje nemen in ons eigen unieke speelleerbos.

Presentatie in de klas

In iedere klas wordt een lesmethode gepresenteerd door middel van een video op de iPad. Op deze manier willen we laten zien waar we als school mee bezig zijn. De volgende onderwerpen komen aan bod:

• PBS en thuis
  • Leren Leren
  • Excellente School
  • ICT Protocol
  • Sport en voeding
  • Ouderparticipatie
  • Leerlingenraad
  • Onderwijsbehandelgroep

Netwerkpartners

Een aantal van onze netwerkpartners zijn tijdens de open dag aanwezig:

• Hannie Ruinen - Neuro Insight (neurofeedback training)
  • Praktijk Marlou Janssen - dyslexie
  • Ergotherapie Midden-Limburg
  • Centrum Jeugd en Gezin Midden-Limburg
  • Zorgverlening PGZ
  • Pratijk Fysiotherapie Posterholt

KOM NAAR DE OPEN DAG VAN DE LATASTESCHOOL IN HORN!