Het beste onderwijs realiseren samen met onze leerlingen.

Burgemeester en wethouder op werkbezoek bij de Latasteschool in Horn

02 juni 2017

Op initiatief van mevrouw Franssen, ouder en lid van de (Gemeenschappelijke) Medezeggenschapsraad van onze school, bezochten burgemeester Strous en wethouder Smeets-Palmen op 24 mei de Latasteschool.

Onze directeur Ruud van Hertum gaf samen met Ton Mestrom (adjunct directeur, coördinator onderbouw) en Charlotte Schoonman (leerkracht en coördinator bovenbouw) een inkijk in het reilen en zeilen van de school. Tijdens een rondleiding werden diverse klassen bezocht en mevr. Franssen vertelde uit de praktijk hoe de school leerlingen en ouders ondersteuning biedt.

Het was een waardevol bezoek en de school kijkt dan ook met een positief gevoel terug. Op deze manier hebben we kunnen laten zien waar onze school voor staat en wat we allemaal te bieden hebben, ook op het gebied van samenwerking met andere partners uit de regio.

v.l.n.r. burgemeester Strous, dhr. van Hertum, mevr. Schoonman, dhr. Mestrom, wethouder Smeets-Palmen, mevr. Franssen, mevrouw Heuts (gemeente)