Het beste onderwijs realiseren samen met onze leerlingen.

Leerlingen winnen Aloysius voetbaltoernooi!

24 mei 2017

Afgelopen maandag - 22 mei - was het dan zover voor onze geselecteerde voetballers tijdens het Aloysiustoernooi in Nederweert. Vier scholen deden mee aan het voetbaltoernooi, met een doel natuurlijk en dat is winnen.

Het was prachtig voetbalweer en de dag begon goed. De eerste twee wedstrijden werden gewonnen. Onze leerlingen speelden heel goed samen en er werd positief gecoacht. De twee wedstrijden daarna was het iets zwaarder, maar ze pakten gelukkig de draad net op tijd weer op.

Finale

In de finale moesten we het opnemen tegen de leerlingen van de Widdonckschool Heibloem. Na een sportieve en spannende wedstrijd, die eindigde in een gelijkspel, moesten er penalty's worden genomen. Het geluk stond aan onze zijde, de penalty's werden perfect geschoten en de eerste plek was veilig gesteld.

Enorme ontlading

Na het laatste schot volgde een enorme ontlading en mochten we de beker in ontvangst nemen. Binnenkort volgt er een welverdiende traktatie voor deze sportieve leerlingen. Gefeliciteerd!