Nieuwe directeur Latasteschool

11 oktober 2016

Met ingang van 1 november 2016 start Ruud van Hertum als nieuwe directeur van de Latasteschool in Horn. Hiermee komt er een eind aan de werving en selectieprocedure voor een nieuwe locatiedirecteur.

Ruud van Hertum (37 jaar), woonachtig in Helden, was tot op heden werkzaam als transitiemanager bij de NLW-groep. NLW is een centrum voor sociaal-maatschappelijke werkgelegenheid en werkt daarbij nauw samen met werkgevers, gemeenten en onderwijsinstellingen.

Met zijn nieuwe functie als directeur wil Ruud graag een bijdrage leveren aan de verdere doorontwikkeling van de Latasteschool en daarmee het perspectief van onze kinderen positief beïnvloeden. De samenwerking met de huidige partners van de school aanhalen en op zoek gaan naar nieuwe partners zodat de kwaliteit van het onderwijs van de Latasteschool continue een verbeterslag maakt.

Het team kijkt erg uit naar zijn komst en wenst hem een fijne start en een succesvolle tijd op de Latasteschool.