Video-opname door School in beeld

11 december 2015

In het begin van dit jaar heeft de Latasteschool het predicaat Excellente School in ontvangst mogen nemen. Bij deze prijs ontving de school een ook voucher die ingewisseld kon worden voor verschillende producten en activiteiten.

De school heeft deze voucher ingewisseld voor het laten maken van een video die een impressie geeft van het onderwijs op een school voor speciaal onderwijs.

Spannende dag

School in beeld is afgelopen maandag 7 december op bezoek geweest bij de Latasteschool om video-opnames te maken. De kinderen vonden het heel interessant en sommige vonden het ook best spannend. Er kwam immers een vreemde mevrouw met een camera in hun klas. De kinderen waren natuurlijk voorbereid op deze speciale activiteit. De opnamen hebben een halve dag in beslag genomen en het eindresultaat wordt een film over de school van ongeveer vier tot vijf minuten.

Het team van de Latasteschool is erg benieuwd naar het eindresultaat. Uiteraard krijgt de video een plekje op de schoolwebsite.