Het beste onderwijs realiseren samen met onze leerlingen.

Geluksdag Latasteschool

21 november 2023

Geluksdag Latasteschool

Een nieuwe editie van de Aloysius Stichting Informatiekrant Sterk onderwijs voor een betekenisvolle toekomst is verschenen. Deze keer focus op hoe Aloysius scholen hun onderwijs verrijken voor hun leerlingen. Je ziet en leest dus veel moois op het gebied van onder meer sport en cultuur.

Wat maakt jou gelukkig Wie ben jij, wat kun jij en wat wil jij leren? De Latasteschool in Horn werkt – naast belangrijke vakken als taal en rekenen – ook aan Positief in Balans. Leerlingen ontdekken wie zij zijn en hoe zij als mens ‘in balans’ in het leven kunnen staan, zowel fysiek als mentaal. De geluksdag is een mooi voorbeeld.

Dat en nog veel meer lees je in de nieuwste editie van de informatiekrant Sterk onderwijs voor een betekenisvolle toekomst. Nieuwsgierig? Klik hier voor de digitale versie.