Geef een jas, verwarm een hart

03 oktober 2023

Latasteschool in actie!

Limburg telt een groot aantal mensen die in armoede leven. Ze zien de komende winter met angst en beven tegemoet. L1, Stichting Samen voor Maastricht en alle Limburgse gemeenten bundelen hun krachten voor een warme winteractie. Ook de Latasteschool helpt mee!

Onder de noemer Limburg Helpt: geef een jas, verwarm een hart! gaan we in de maand oktober zoveel mogelijk warme winterjassen inzamelen voor hen die deze het meest nodig hebben. Het initiatief is bedoeld om de saamhorigheid in de Limburgse gemeenschap te versterken en hulp te bieden aan degenen voor wie een warme winterjas niet vanzelfsprekend is.

Duik in je kast en verzamel gedragen, maar goede en schone, winterjassen die een tweede kans verdienen! Heren-, dames- en kinderjassen kun je tot en met vrijdag 26 oktober inleveren op de Latasteschool (bij groep 4 van juf Francine). Wij zorgen ervoor dat de jassen goed terecht komen!

Samen maken we Limburg winterproof!