Geluksdag donderdag 15 juni!

12 juni 2023

Geluk kun je niet vaak genoeg vieren en iedereen verdient een klein beetje geluk, vooral onze leerlingen. Die gunnen wij dat enorm en daarom organiseren wij op donderdag 15 juni weer de Geluksdag bij de Latasteschool.

Ideeën verzamelen
Alle leerlingen hebben dit jaar via een sollicitatiebrief kunnen solliciteren naar een plekje in de gelukswerkgroep. Vier leerlingen zijn uiteindelijk uitgekozen en hebben in iedere groep een stukje voorgelezen over geluk. Er is een vel papier opgehangen waar alle leerlingen mochten opschrijven wat ze op de Geluksdag zouden willen doen. De eerste ideeën waren: freerunnen, lasergamen, silent disco, graffiti, alpaca’s, boerderijdieren, reptielen, muziek, frietjes, ijscoman en fruitmarkt.

Met dit alles is de gelukswerkgroep aan de slag gegaan en er is een te gek programma samengesteld voor alle leerlingen en het team van de Latasteschool. We kijken enorm uit naar deze nieuwe editie van de Geluksdag!

Bekijk hieronder de video met de bekendmaking van het programma aan de leerlingen.