Geweldige reacties

23 maart 2020

De afgelopen week werd ons allemaal duidelijk dat er veel gebeurt op school en daarbuiten door de COVID-19-uitbraak in Nederland en de wereld.

Hoewel het moeilijk, bizar nieuws is merken wij op de Latasteschool dat er ook veel gave, leuke en mooie dingen gebeuren nu we thuis moeten werken! De foto's die we dagelijks ontvangen van ouders en verzorgers bewijzen dat maar al te goed.

Het team van de Latasteschool zet alle zeilen bij om kwalitatief goed onderwijs, op afstand, te blijven verzorgen. Dat dat gewaardeerd wordt blijkt wel uit de vele positieve reacties van ouders en verzorgers. We krijgen heel veel appjes, mailtjes, foto's, bedankjes en zelfs bloemen thuisgestuurd!

Langs deze weg willen wij dan ook alle ouders en verzorgers nogmaals bedanken voor hun enorme inzet en flexibiliteit in deze vreemde, gedenkwaardige tijd.