De Latasteschool zamelt geld in voor stichting Stop Hersentumoren

18 januari 2019

Op donderdag 20 december heeft de jaarlijkse kerstviering op de Latasteschool weer plaatsgevonden. Er worden door de kinderen dan prachtige knutselwerkjes gemaakt die door ouders gekocht kunnen worden.

De school kiest ieder jaar een goed doel uit waar de opbrengst van die avond aan geschonken wordt. Dit jaar was dat de stichting Stop Hersentumoren. Leo Geujen uit Horn, de vader van een oud-leerling van de Latasteschool, heeft zelf te maken ​met een hersentumor. Leo zet zich in om zoveel mogelijk geld in te zamelen voor verder onderzoek naar de behandeling van hersentumoren. Hij heeft zelf al een heel traject doorlopen waar een aangrijpend filmpje van gemaakt is, dat te zien was tijdens de kerstviering.

Afgelopen dinsdag, 15 januari, was de overhandiging van de cheque aan Leo op de Latasteschool. Er is tijdens de viering maar liefst 750 euro ingezameld voor "zijn" goede doel! We wensen Leo heel veel succes met zijn herstel en verdere ​acties voor de stichting Stop Hersentumoren.

Noot voor de redactie

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Ruud van Hertum, directeur Latasteschool, via 06-10895690 of kijk op www.latasteschool.nl