Kanjers van de Latasteschool

12 januari 2024

Onthulling van de Eregallerij

Elke maand kiezen wij uit iedere bouw een "Kanjer van de Maand”. Deze kinderen zetten wij dan even extra in het zonnetje.

Wat jullie wellicht nog niet weten is dat wij sinds 2019 ook jaarlijks de “Medewerker van het Jaar” uitkiezen. Een speciale commissie en jury heeft zich daar ook dit jaar, onder het toeziend oog van Pater Lataste, over gebogen.

Tijdens de kerstborrel in december zijn juf Petra en Marion, onze facilitair medewerkers, uitgekozen tot “Medewerkers van 2023”. Een terechte en welverdiende waardering voor hun harde werk! Zij zorgen er elke dag, soms in moeilijke omstandigheden, voor dat onze school er piekfijn uitziet en wij van alle gemakken worden voorzien.

Vandaag werd de “Eregallerij” van alle “Medewerkers van het Jaar” onthuld. Al onze "Lataste Kanjers" hebben nu een prachtig plekje aan de muur gekregen.

#jezultermaarwerken #topteam #latasteschool