LatasteRun!

06 juni 2023

Al een jaar of 8 trainen we met de schoolverlaters voor een 5km run. Dit doen we 2 keer per week op school en 1 keer trainen ze thuis en dat maar liefst 10 weken lang. Overigens geheel vrijwillig!

Geluksmomenten

Waar het ooit begon met 8 leerlingen stonden er vandaag 28 leerlingen en juffen/ meesters/ vaders en moeders aan de start. Over geluksmomenten gesproken…En ondanks dat het bloed, zweet, tranen en soms ook wel een spugend kind heeft opgeleverd overheerst er daarna alleen maar trots! Natuurlijk een groot applaus, een medaille en een lekker ijsje als beloning.

Geluksdag

Fantastisch om zulke evenementen te mogen organiseren, mooi dat daar ruimte voor is. Nu op naar onze geluksdag 15 juni, daarover snel meer!