Ter inspiratie: online Team(s)uitje Latasteschool!

10 november 2020

Als team van de Latasteschool vinden wij het ontzettend belangrijk om in verbinding met elkaar te blijven, ook op informele momenten. Gezien de huidige maatregelen is het steeds lastiger om deze momenten met en voor elkaar te organiseren. Wij zijn dan ook steeds op zoek naar creatieve uitdagingen en oplossingen zodat we samen de successen kunnen blijven vieren.

Online Team(s)uitje
Om verbinding te houden en ook successen samen te vieren hebben we afgelopen vrijdag (6 november) het eerste unieke online Team(s)uitje gevierd. Alle collega's van school hebben een cadeaubon gekregen om zelf een borrelplankje samen te stellen bij de plaatselijke supermarkt. Collega's en hun partner/gezin hebben 's avonds ingelogd bij Teams om tegen elkaar te strijden tijdens de eerste Latasteschool Pubquiz. Iedereen was erg enthousiast en speelden natuurlijk mee voor de hoofdprijs: een eigen schilderij van Pater Lataste!

Delen Pubquiz
Het digitale teamuitje is dusdanig goed in de smaak gevallen dat gelijk een aantal collega’s zich vrijwillig hebben aangemeld om de volgende pubquiz te organiseren. Achteraf hebben wij hele leuke reacties ontvangen, waarbij zelfs diverse partijen gevraagd hebben of de pubquiz gedeeld kon worden.

Wil je als school ook een pubquiz organiseren voor je team en weet je niet zo goed waar te beginnen, laat het dan weten via een bericht aan Mandy Stollman. Zij kan je alles vertellen over de geslaagde editie bij de Latasteschool.