Het beste onderwijs realiseren samen met onze leerlingen.

Mooi bedrag voor stichting HEY

28 januari 2020

De jaarlijkse kerstviering op de Latasteschool was weer een daverend succes!

Met ruim 400 aanmeldingen was het een drukbezochte en ontzettend gezellige editie.

Elk jaar kiest de Latasteschool een goed doel waaraan we de opbrengst van de knutselwerkjes van de kinderen schenken. Dit jaar was het goede doel "stichting HEY". Deze stichting ondersteunt instellingen en personen die onderwijs bieden aan jongeren in derde wereldlanden. Onze logopediste Ryan Crijns zet zich al jaren actief in voor deze stichting, vandaar dat we haar dit jaar een handje wilden helpen als school.

Voor meer informatie over stichting HEY kunt u hun website bezoeken:

De opbrengst van de kerstviering was maar liefst 750 euro! Een enorm mooi bedrag waarmee in Afrika een leerkracht voor een heel schooljaar aangenomen kan worden.

We zijn enorm trots op onze kinderen en hun ouders/verzorgers dat we wederom zo'n hoog bedrag hebben opgehaald voor het goede doel!