Het beste onderwijs realiseren samen met onze leerlingen.

iPads Latasteschool naar Grootfontein Agri College in Namibië

18 december 2019

De Latasteschool heeft in november 140 iPads verscheept naar het Grootfontein Agri College in Namibië, Afrika. De iPads zijn na een lange reis deze week aangekomen in Grootfontein.

In de tien klassen van het Grootfontein Agri College volgen kinderen basisonderwijs en voortgezet onderwijs. De naam van de school zegt het al: de focus ligt mede op praktijkgericht landbouwonderwijs. De school is reuze blij met de aanwinst van 140 iPads en gaat als tweede school in het land aan de slag met iPads.

De iPads op de Latasteschool zijn recentelijk vernieuwd. In plaats van de oude iPads terug te sturen voor verkoop in Nederland heeft de Latasteschool ervoor gekozen om ze te schenken aan de school in Afrika. De iPads zijn 3 jaar oud en kunnen prima nog enkele jaren mee. We wensen de kinderen in Grootfontein er heel veel plezier mee!