Een kerstkaart voor eenzame ouderen

10 december 2019

"Veel ouderen brengen de feestdagen alleen door. Een kaartje in de brievenbus van een vriendelijke onbekende betekent daarom veel voor hen. Doe je mee? Stuur een kerstkaart naar eenzame ouderen."

Bovenstaande oproep zagen een aantal leerkrachten op Facebook langskomen, zo ook Juf Janne van groep 7A. Alle kinderen van groep 7A zijn enthousiast aan de slag gegaan met het tekenen van mooie kerstkaarten. Toen deze af waren zijn alle kaarten voorzien van een vrolijke kerstgroet.

In plaats van de kaarten op te sturen naar het ouderenfonds is ervoor gekozen om de kaarten naar een plaatselijk verzorgingshuis in Horn te sturen. We hopen dat de kaarten goed terechtkomen en dat iedereen fijne kerstdagen heeft!