Winst voor het voetbalteam van de Latasteschool

28 mei 2019

Het jaarlijkse Aloysius voetbaltoernooi vond dit jaar plaats op maandag 20 mei. Maar liefst 7 teams waren aanwezig in Nederweert, waaronder ook het team van de Latasteschool.

Wedstrijdverslag team Latasteschool

We begonnen erg sterk ons eerste duel, er werd goed samengespeeld en hard gewerkt, dit resulteerde dan ook in een 4-0 overwinning. Daarna moesten we tegen het team waar we in de zaalcompetitie met penalty’s van wonnen in de finale. Beetje spannend en dat werd het ook, uiteindelijk een zwaarbevochten 3-2 overwinning. Derde wedstrijd 5-0 overwinning, vierde wedstrijd 5-1 overwinning. Langzaam werd iedereen vermoeid met nog 2 wedstrijden te gaan. De vijfde wedstrijd stond er veel publiek aan de kant die het andere team flink ging aanmoedigen, voor onze kids best lastig om je daar niks van aan te trekken, toch bleven ze rustig en de wedstrijd eindigde in een 0-0 stand. Op naar de laatste wedstrijd die gewonnen moest worden want we hadden 1 punt voorsprong op de nummer 2 . Wat een top laatste wedstrijd werd er gespeeld, 6-0 overwinning!!!

Heel trots op Keano, Guus, Senna, Jurgen, Ryan, Rens, Keano en Jens! Toppers!

Natuurlijk werd dat beloond met frietjes in de kamer van onze directeur!