Werkbezoek vrijwilligers Bezoekerscentrum Leudal

22 februari 2019

De vrijwilligers van het Bezoekerscentrum Leudal zijn gisteren - donderdag 21 februari – op werkbezoek geweest bij onze school. Tijdens het bezoek hebben ze een kijkje kunnen nemen in de school en hebben ze een presentatie gekregen over ons expertisecentrum, de zorgstructuur, onderwijskwaliteit en onze samenwerking met de partner. Een aantal vrijwilligers hadden zelf onderwijservaring en concludeerden dat de school een goed gestructureerde organisatie is, met veel rust en passie vanuit het team.

De Latasteschool werkt gedurende het schooljaar regelmatig samen met het Bezoekerscentrum Leudal. Zij organiseren diversen activiteiten voor scholen waarbij kinderen buiten zijn, vrij spelen en onbevangen de natuur kunnen ontdekken. Onze leerlingen nemen geregeld deel aan deze activiteiten. We kijken terug op een geslaagd werkbezoek!

Kijk eens op www.bezoekerscentrumleudal.nl voor meer informatie.