Het beste onderwijs realiseren samen met onze leerlingen.

Huisvesting Latasteschool

08 februari 2019

De gemeente Leudal heeft deze week een persbericht verstuurd over een onderzoek dat de gemeente gaat uitvoeren naar de huisvestingsproblematiek van de Latasteschool (Horn). Momenteel huurt de school tijdelijke ruimte van stichting Rubicon. De school heeft de afgelopen jaren een enorme groei doorgemaakt en huurt momenteel tijdelijke ruimte van stichting Rubicon. Aloysius en de school zijn in overleg met de gemeente Leudal om het kijken naar de huisvesting. De tijdelijke huisvesting bij Rubicon functioneert naar wens. In samenwerking met de andere so locaties van Aloysius in de regio Midden-Limburg streven we naar een gezamenlijke oplossing, zodat we onze expertise meer thuis nabij in kunnen zetten. Zowel de Latasteschool als Aloysius werkt graag mee aan het onderzoek van de gemeente Leudal.

- lees hier het artikel van Dagblad de Limburger